2008. július 29., kedd

Tegnap vettem Noénak három tintapárnát, és magamnak is egy kéket, meg csipeszeket. Ma pedig elmentem a szandálomért a cipészhez, ami egy helyen van egy hobbybolttal, ahol nagyon kacsintgatott rám egy három darabos bélyegzőkészlet macikákkal és szivecskékkel. Csak 250 Ft volt... Muszáj volt megvennem :) Csak nehogy arra járjak, és elhozzam még a másik fajtát is... Ilyenek:
A tegnap este eredménye:
ez mögött, a szalaggal odakötve egy szövött gyöngy karkötő van, ami nagyon tetszett a kolléganőmnek, nálam viszont évek óta a dobozban lapul - ő talán többet használja :)
Itt pedig az első pecsétem "élesben":Most pedig örülök, hogy nem hoztam elemet az egérbe, így kevesebb időt ülök itt a gép előtt. Pedig az előhívandó fényképeket már igazán össze kellene állítani, lassan itt van 9-e, a scrap-tali, és nem fognak elkészülni...
Viszont lesz időm gondolkodni Mesi képeslap-pályázatán :)

Az lehet, hogy az egerészéstől és a gépeléstől fáj a jobb gyűrűsujjam?

Update: egy-két percig nem tudtam visszakapcsolni sem az egeret... mára vége. Mehetek aludni.

0 megjegyzés: