2008. július 12., szombat

Már három hete, hogy Öcsi elrepült, és csak szeptember 6-án jön haza. Anyu mindig mondja, hogy küldjön egy-két képet, hogy mégis hol van, de hát sajnos nem tudott küldeni. Legalábbis anyunak nem mondtam meg, hogy küldött, mert akkor nem lett volna igazi meglepetés ez a képeslap, amit anyu szülinapjára készítettem, és elrejtettem benne Öcsi képét.






Varrtam rajta sokat, és az első szegecseim is itt vannak :)

Van pecsétkészletem is, három pecsét és két tintapárna van benne. Jaj, csak már használhatnám... És vettem egy papírt is, de csak azért, mert zárás előtt néhány perccel értem oda a hobbyboltba, és gyorsan átfutottam a papírokat is, és ne tudják azt mondani, hogy venni meg nem vettem. Ahogy láttam, a tulaj mindkét boltjában csak kétoldalas kartonok vannak, egyoldalú papír nincs. Vajon miért?

Nincs viszont négyfiókos komódom fa vázzal, a Praktikerből. Elfogyott. Pedig ebben nagyjából elférnének a cuccaim, és nem oda kellene tennem őket, ahol épp van egy kis hely.

0 megjegyzés: