q, mint quilling

2008. július 23., szerda





Valahol ezt is el kell kezdeni...
Kétféle csomag volt a hobbiboltban, egyikben 6 szín, színenként 40 db 3 mm-es csík és egy sodrófa, 560 Ft, a másikban 15 szebbnél-szebb szín, sodrófa nélkül, 990-ért. Úgy gondoltam, kezdetnek jó lesz az olcsóbb is, pláne, hogy abban van sodrófa is. Ezek lettek belőle.

Miután megvettem, eldöntöttem, hogy egy hétig semmi hobbicuccot nem vehetek. Slusszpassz. Kész. Költök majd eleget a találkozón. Esetleg egy dobozkát a mindenféle kicsi dolognak, meg egy szekrénykét, hogy elférjek a szobámban és rend is legyen - ezt lehet, hisz ezek a működtetést szolgálják. No, ebből megvan a csalitartó dobozka. Szekrényke nem volt olyan, amilyen kellett volna, most már azt mondom, szerencsére. Praktikerben néztem ki egy fonott komódot, úgyis van oda ajándékutalványom, csak háromezret kell ráfizetni. Nem kaptam. Aztán láttam Metro-ban háromezerhatért négyes könyvespolcot, kerekeket rá, meg függönyt, jó lesz ez. De csak bükk volt, nekem tölgy kell, hamar lebeszéltem magam. Eldöntöttem, vágatok bútorlapot, asztalos összerakja nekem olcsóért, ha mégsem, akkor majd én, lesz, amilyen lesz. És az asztalos tesz majd rá ajtó helyett ajtókeretet, és én majd befejezem az ajtót, szépre, érdekesre. Tegnap megkaptam már az asztalos telefonszámát, ideje lenne felhívni. Nagyon beindultam erre az ajtó-dologra...
És vettem három scrapbook-papírt is, egyik szép rózsás, már volt egy ilyenem, és nagyon tetszik. Másik kettő pedig borítékos, pont jó lesz majd a németországi oldalaknak. Ha végre elviszem előhívatni a képeket (mert nyomtató még nem jó) - de ehhez össze is kell válogatni és vágni, és ebből nem lesz semmi, ha egész délután-este a gép előtt ülök és csodálom, hogy milyen szépségeket lehet varrni... Szóval vettem három papírt a moratórium idején. Virtuális kézrecsapás.
És kellene írni levelet a Big Brothernek is. Mert a kicsinek itt Bp-en, ide már írtam. Nem válaszoltak semmit. Sem a fogyasztóvédelem, sem a békéltető testület nem ígér semmit, hiába mondanak bármit, az nem kötelező a Brother-re nézve. Tehát én megvettem a nyomtatót, két hétig használtam, öt hétig náluk volt, de javítani nem javították, csak kifogyasztották belőle a színes tintát, és ez így jól is van. Voltam az Office Depot-nál, annak az üzletvezetőjét bezzeg felhívta a Brother marketing- és értékesítési menídzsöre, és elmondta neki, hogy semmi gond nincs azzal, hogy nem veszi fel az egy darab fotópapírt, kell alá másik, és kész, ez ilyen nyomtató. Az meg, hogy elfogyott a három patronnyi tinta? Hát tesztelni kellett a nyomtatót. Kíváncsi vagyok, hogy a Brother Headquarter ehhez mit fog szólni. Az eljáráshoz is, és ahhoz is, hogy nekem nem válaszoltak, csak a forgalmazónak.

0 megjegyzés: