2008. július 3., csütörtök

Ezeket a dolgokat peddignádból készítettem. Húsvét előtt tűnt fel nekem a hobbyboltban a kosárka-készlet, csak meg kellett fonni. Húsvétkor nemeztojások csücsültek benne, és ajándékba a tesómnak, nagymamámnak, unokatesóknak, keresztfiamnak készítettem egy egytojásos tartót. Képek ezekről nincsenek, mivel nincs itthon fényképezőgép :( Viszont lefényképeztem a cégben lévő két kis kosárkát (második kép), az első képen pedig a scrap.hu lelkének, Erikának a szülinapjára készült ! van.


Azt hiszem, Fox büszke lehetne rám. Ő azt vallja, hogy aki sokat alszik, keveset él. Nálam lassan rendszeres az öt óra, aztán nem tudom majd, hogy miért alszom át a fél hétvégét. Elfogadjam magamtól mentségként, hogy megint üdvözlőkártyát készítettem? Nem fogadom el, sürgősem a rossz magatartás megszüntetésére kötelezem magam. Jó éjt.

0 megjegyzés: