megint szülinap

2008. július 14., hétfő

Öcsinek is szülinapja lesz, talán odaér addig ez a képeslap.
Aldi-s fotókartonokból készült, nagyon kényelmes, hogy nem kell a boltba menni papírt válogatni :)
A sárga kartont cipősdoboz-tető és kötőtű segítségével domborítottam.A torta (oroszkrém, de rózsaszínre sikerült a nyomtatás:( ) alatt eredetileg is volt tortapapír, de levágtam, és valódi tortapapírt tettem alá. Gondolkodtam, hogy a többi kép alatt milyen alátétpapír legyen, aztán végül úgy döntöttem, hogy mindenhová tortapapír kerül.
A hátoldalra farkasfog jobban illett volna, mert játékosabb, mint a szaténszalag, de nem volt itthon zöld, és nem volt nyitva a rövidárus :(
A munkahelyemen fényképeztem le, két munkatársam véleménye:
"B+, ez baromi jó" - és ezután egyből felajánlotta, hogy készít nekem domborítósablont fémlemezből, azzal könnyebb dolgom lesz majd, mint a cipősdobozzal.
"Te egy állat vagy" - neki is tetszett ám :)
Nem mondhatni, hogy megválogatták a szavaikat, de ezt betudom annak, hogy letaglózta őket a látvány :)

0 megjegyzés: