2008. július 19., szombat

Kata és Andris a második babájukat várják. Sajnos voltak komplikációk, Kata kórházban is feküdt, most pedig otthon van szigorú ágynyugalomra ítélve. Gondoltam, fel kellene valamivel vidítani, és elkészült ez a képeslap. Kedden este a hozzávalókat válogattam, szerdán és csütörtökön fél-fél éjszakákon át készült a lap.
Az első gyermek Marci, a másodikat Kristófnak fogják hívni. A fotónyomtatóm ugyebár még mindig rossz, úgyhogy Marci fényképét majd ki kell cserélniük a szülőknek. Kristófról pedig nem tudtam UH-képet szerezni, de a clipartos gólya csőrében ő van :) Clipartos még a kisautó és a focilabda, Mickey egeret és az egyik rugdalózót valahonnan a netről szedtem le, a többi dolog a Canon oldaláról van. A csipesz Rayher.
Szerettem volna hasonló oldalakat, mégis különbözőt. Van mindkettőn pausz, de másként domborítva. Van színes csíkos papír, de más színű. Van varrás, farkasfog, de más helyen. Vannak gombok, de másmilyenek.
A varrás helyét előre kilyukasztottam, olyan lyukasztóval, amivel általában acéllemezeket pontoznak. A papíron nem lett valami szép, viszont jóval gyorsabb volt, mintha tűvel szurkáltam volna.
Csak a legvégén derült ki, hogy a pauszok, ahol összeérnek, egyforma szélesek. Teljesen véletlenül sikerült így :D

Még csak tegnap végeztem ezzel a lappal, de már most idegesít, hogy nincs mit készítenem. Ugye, nem lettem függő?????????
Csak nehogy az legyen, hogy ha nincs mit készítenem, akkor elmegyek vásárolgatni. Ma pl. bementem a papírboltba, quilling papírért, erre vettem egy aranyszínű tintapárnát. 175 Ft nem vészes, de holnap visszamegyek és veszek szép sötétzöldet és talán bordót (bár csak pirosat láttam...), és néhányszor 175 Ft már sok...
Viszont fűzőfóliát a scrap-talira elfelejtetem venni, mint ahogy színes gem-kapcsot is. (A scrap-tali egybe esik az itthoni decoupage-foglalkozással:( )
A Notre Dame- i nővéreknek volt kiállítva néhány alkotásuk a quilling technikával. Utánanéztem, hát nagyon szépeket lehet készíteni :) Holnap keresek papírt meg valami olcsó könyvet hozzá, és megtanulom. És így csinálom majd a kiegészítőket a scrap-talis albumhoz. Ami már csak három hét múlva lesz, és remélem, hogy nem akarnak a németek most kivinni, vagy remélem, hogy a főnököm nem enged el, csak később.

0 megjegyzés: