2008. július 5., szombat

Kezdődött a nap azzal, hogy felfedeztem egy új hobbyboltot. Hobbyművész matrica a kirakaton, jó lehet belül is. Hátratett kézzel nézelődtem, hogy ne költsek :) Van sok-sok scrapbook papír... Lesz mindenféle foglalkozás is, a legközelebb selyemfestés, aztán gyöngyfűzés, majd dekopázs. Szerencsére a város szélén van az üzlet, így talán nem leszek sűrű vendég és nem költöm el a ott a fizumat. Pedig egész eddig arról álmodoztam, hogy a mi városunkban is lesz olyan üzlet, ahol majdnem mindent kapni. Most itt van, és tessék, féltem a pénztárcámat. Bár biciklizni szeretek, azzal fogom nyugtatni magam, hogy igaz, hogy vásárolok, de azt legalább egészségesen, biciklizés közben teszem :)
Aztán folytatódott a nap azzal, hogy olvastam a scrap.hu fórumán, hogy az Aldiban színes kartonok vannak olcsóért. Kell ez nekem? Á, nem. De hát 36 A4-esnyi vastag karton 700 Ft-ért, az 20 Ft/A4, vékony meg 13 Ft. Óó. Délután esküvő, sok boldogságot Eszti és Peti! Mondja utána anyu, nem kell menni Aldiba. Hú, pénzköltés stornó, de jó. Megnéztem a honlapjukat, van mintavágó olló is 180 Ft-ért. Ó, jaj. Vagy inkább: jajajajajajajaj. Na, biciklire fel, irány az Aldi. Kétféle mintával volt az olló, cikkcakk és kétcikkcakk-egyenes. Cikkcakkot egy hete vettem a Müllerben 500-ért, és mennyire örültem, hogy ilyen olcsón kaptam - most meg itt van potom pénzért. A másik mintát azért megvettem, mert bár nincs rá szükségem, 180 Ft-ért eláll a polcon.
Aldi után át a Lidl-be, kirakhatós bélyegzőért (1000Ft). Itt is volt vékony karton, 50 A4-es 500 Ft-ért - ez még olcsóbb, mint az Aldiban, de most már mindegy. Meg a nagyobból jobban tudok ilyet-olyat kivágni.
Most már ideje lenne, ha jó lenne a nyomtatóm is, és tudnám használni ezeket a dolgokat. De még nem válaszolt sem a Brother, sem a fogyasztóvédelmis ügyvéd, hogy mit tehetek. Jó lenne, ha visszavihetném a nyomtatót, ők meg visszaadnák az árát. De az is elég lenne, hogy ittmarad a nyomtató, mert szkennelni még tudok vele, de ők visszaadják mondjuk a felét az árának, abból meg veszek egy (ennyi pénzből) normális fotónyomtatót.
Tehát csak ma elköltöttem 2600 Ft-ot... Nem mondom, hogy a semmire, mert a hobbymra, de azért akkor is... Bár másra úgysem költök. Nem járok bulizni, moziba, kocsmába, nem dohányzom, legalább ez megszínesíti kicsit az életemet (18 szín van a csomagokban:) )
És kellene egy nagyobb szoba is, mert egyre kevésbé férek el. Költözni kellene.

Öcsi küld majd képet magáról a héten, készítek anyunak szülinapjára olyan képeslapot, hogy sír majd utána egy fél órát :D

0 megjegyzés: