2008. július 3., csütörtök

Kolléga nősül, neki készült ez az üdvözlőkártya. Idén a harmadik, pedig még egyet kell majd. Az idézetet már kezdem unni, de nem találok másik olyat, amit barátok üzenhetnek a házasul(and)óknak.
Juca és Eszter lapjaiból merítettem ötleteket, köszönet érte!
A galambpárt interneten találtam, miután beírtam gugliba, hogy esküvő clipart, de az előző üdvözlőkártyáktól eltérően ezt teljesen kézzel szerettem volna elkészíteni, ezért nem nyomtattam. De nem is én rajzoltam... Köszi, Bandi, bár úgysem jársz erre :)

Az idézet sorai csak úgy fértek ki a címkére, ha íveltek voltak a sorok, igyekeztem a legjobbat kihozni a kézírásomból...
A képeken nem nagyon látszik, hogy a galambos és a szöveges címkét összekötő szalag aranyszínű, mint a kis sárga papírok (ksp) és a szívek széle. Már kivágtam a kspket, mikor eszembe jutott, hogy a rajzos ksp is lehetett volna ovális vagy kör alakú, de ebből a papírból nem volt több itthon (igazi scrap:) ), így maradt négyzet.




Remélem, jöttek néhányan megnézni ezt az üdvözlőkártyát, és ki tudja, lehet, hogy már soha többé nem jön senki, úgyhogy ebbe a postba kerül be egy játék is, a neve Pay It Fordward, és Zsuzsi blogján találkoztam vele.
A játékszabályok:
1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.
2. Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.
3. Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.
4. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis őkmaguk is megajándékoznak három embert.
Tehát nem kell szépet mondani az üdvözlőkártyára, elég csak egy kommentet dobni, a címedet valahogyan megkapom és egy éven belül megy egy ajándék :) Sokat még nem mutattam ezen a blogon, de lesz ajándék, megígérem :)

2 megjegyzés:

szrjudit írta...

Akkor legyek én az első :) Tetszik az lapod, és a Kosztolányi vers is nagyon, amit a stafétámra tettél, úgyhogy várni fogom majd a meglepimet :D

BoBo írta...

No mivel hiányoltad :-)))) itt a második. Én ezt a bejegyzést nem is olvastam, csak most vissza. Jók a lapjaid egyébként, különösen az anyukádé tetszik.