Erőltetett menet

2008. augusztus 3., vasárnap

Ez a hét fényképszkennelésről és vágásról szólt. Először beszkenneltem régi nyaralások képeit, aztán úgy döntöttem, mégsem ebből lesz a scrap-talin az album. A mai a harmadik fél éjszaka, hogy ezzel foglalkozom... Ma szkenneltem a kolléganő Norbi-albumába is fotókat, és retusáltam, és vágtam, és közben lemerült az elem az egérben, külön öröm volt percenként háromszor nyomogatni az újraélesztőgombot. És akkor hiányzik az osztálytalálkozós képek egy része, mert parancsikonba tömörítettem ki, de sejtelmem sincs, hogyan történt - pedig kellenének ezek a képek az előhíváshoz, amit holnap muszáj elindítani. Tehát a holnap (ma) reggel a fényképek utáni telefonálással fog kezdődni. A további program az elkövetkező másfél hétre:
vasárnap - elvinni a fotókat a MediaMarktba előhívatni
- hazafelé bemenni a Tesco-ba fémvonalzóért
- megcsinálni Mesi képeslap-pályázatára a képeslapot, és maminak is szülinapjára
hétfő - ha vasárnap nem sikerült volna, megcsinálni a képeslapokat
- a Norbi-albumhoz kartont venni, kivágni a betűket
- megtervezni a N-albumot
kedd - ha hétfőn nem sikerült volna, a N-albumhoz kivágni a betűket, papírokat keresni
szerda - készek a képek, ha minden igaz ->N-album-gyártás, képeket összevarrni a talira
csütörtök- ha szerdán nem sikerült volna, Norbi-album-gyártás, képeket összevarrni a talira
péntek - ha még mindig nem sikerült volna, -II-
szombat - SCRAP-TALI
vasárnap - mivel szombaton nem sikerült, befejezni a tali-albumot
hétfő - maminak odaadni a képeslapot, N-albumnak muszáj késznek lennie
kedd - megengedek magamnak egy kis pihenőt
szerda - osztályfőnöknek az osztálytalálkozós emléknek nekiállni

Most pedig megyek aludni, még mielőtt rádőlnék a billentyűzetre.

0 megjegyzés: