2008. augusztus 12., kedd

Ó. Véletlenül becsuktam az ablakot elég hosszú szöveggel... Úgyhogy most röviden.
Ez a képeslap Mami 85. szülinapjára készült. A Hobbyművész hozott a scrap.hu-talira (az előbb sokat írtam róla, most nincs energiám visszaírni megint) csomagot, de csak fele akkorát, mint kértem. Ez is nagyon jó, pénteken küldtem nekik a listát, ehhez képest csak köszönni tudom a kedvességüket. Szóval kaptam embossing sablont, de szerszámot nem. Megoldottam: vastag tű végével domborítottam. Elég szép lett :) Néhány sablon kellene még, de nincs nagy választék errefelé... A pecsét a talis készletben volt, a strasszokat is a Hobbyművésztől vettem.


Két éjszaka összesen kevesebbet aludtam, mint amennyit egy éjszaka kellene, íme az eredmény:
Középiskola, fiúosztály, mindenkin farmer - kell farmer az oldalra is. A farmerzseben két osztálykirándulásos kép is van, másképp nem fértek volna el, ezért kék miltonkapoccsal összefogtam, így forgatható. A zsebben még van néhány fotó, amit nem sikerült szépen beszkennelni és kinyomtatni.
Nekem a legjobban ezek a kislányos oldalak tetszenek. A színes papír - mint mindenhol - Canon, az egyikre tescos csomagolópapírból vágtam ki virágokat, a másik oldalon szintén tescos csillagok vannak.

Egy kicsit azért mégis a taliról: szép papírokat, szalagokat, ezt-azt kaptunk. Nagyon jó technikákat mutattak be nekünk, kár, hogy nem tudtam vásárolni pl. Rayheres vékonyan fogó csillámokat megragasztó tollat. Pedig milyen jól lehetett volna írni vele Mónika esküvői üdvözlőkártyájára.

Ma reggel pedig elmentem az Office Depotba görgős ragasztóért, mert elfogyott, és beleugrott a kosárba egy mintavágó olló is. Kipróbáltam ott egy reklámújságon, délelőtt vágtam vele kb. 25 centit, most meg elakadnak a hullámok egymásban. Most vigyem vissza holnap???Nincs nekem szerencsém az OD-val. De visszaviszem. Ha kifizettem, akkor használni is tudjam.

A Szívek szállodája alatt összepakolom ezt a sok göncöt, ami az album-készítés alatt összegyűlt. Aztán elmegyek egy háztömbre a kutyával, aztán kilenckor alvás. Négykor úszó-középdöntők kezdődnek, meg kellene nézni, addigra kipihenem magam :)

0 megjegyzés: