Piros és zöld

2009. október 6., kedd

Simon most azt mondta, hogy piros és zöld legyen a képeslap. Először természetesen karácsonyban gondolkodtam, aztán arra jutottam, hogy nem pihentetem tovább ezeket a két hete meglévő csillámos rózsákat (Le Suh sablon). Kaptam rózsás pauszpapírt (Folia), pont tökéletes ide. A zöld papírt Cosmic Shimmer Mist-tel fújkáltam be, hogy ne legyen olyan unalmas. Kellett még hozzá Spellbinders Nestabilities, vékony szaténszalag (öntapadósat lehet kapni és hol és mennyiért??? idegölő kétoldalú ragaccsal felragasztani...), ragasztótoll, csillámpor, pasztellkréta, és türelem, hogy lekerekítsem a szöveg sarkát, mert a sarokkerekítő ilyen vékony csíkot nem tud kerekíteni. (Ez utóbbi közben elfogyott.) A következő beruházás egy ilyen csíkvágó lyukasztó lesz. Vagy címkelyukasztó. Vagy mindkettő, és az egyiket a családtól kérem majd szülinapomra. Azt hiszem, ez a legjobb megoldás.
Közben megtanultam pontosan vágni a csodálatos új vágógépemmel :)

Érdemes benézni Simonékhoz...

1 megjegyzés:

Lorraine A írta...

Oh these cards are lovely :-) The embossed images are stunning and the papers you used are perfect :-)

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
Luv
Lols and the DT :-)