2009. október 23., péntek

Egy-egy este alatt készült két képeslap. Ha van ötlet, nem is nehéz.Ez nem olyan kis helyes lap, mint a babás, de hát a Corrosive Challenge-nél a héten a narancs-fekete színösszeállítás volt a feltétel... A Friday Sketchers vázlata alapján készült. Nemsokára lesz lyukasztóm, ami csomagcímkét lyukaszt :)
A Stamping for the Weekend vázlata alapján készült ez a kék karácsonyi lap:A Stamp Something-nál feltétel volt, hogy csillogjon valami a lapon. De lekéstem róla... Talán látszik, a lap alsó fele sötétkék, a felső fele világoskék csillogós papír a Panton-ból, a Mikulást fehér csillogós papírra pecsételtem-színtelennel hődomborítottam, és alatta a pöttyözött szürke papír is csillogós. A fehér ágakat Évától kaptam, köszönöm! És a bevásárlást is. A sarkokat az egyik kedvenc saroklyukasztómmal lyukasztottam (kettő van összesen :) ). Erről a lyukasztóról néhány hete már lemondtam, meg se mukkant, nem lehetett vele lyukasztani. Úgy voltam vele, hogy abban az állapotban használni már nem fogom sosem, hát szétfeszítettem a házát, hogy megnézzem, mi van belül. Helyére raktam, amit kellett, tökéletesen működik azóta is. Nemsokára lesz másik is... A szöveget is hődomborítottam. Ezzel elégedett vagyok, főképp, hogy egy este készen lett. Na jó, legyen fél éjszaka.
The image and the sentiment are stamped and heat embossed.

1 megjegyzés:

Janet írta...

i love your card! thanks for playing this week!!
hugs