2009. október 2., péntek


Az azért félelmetes, hogy regisztráltam a facebook-on, és egyből ajánlja a valóban ismerőseimet... Olyat is, aki a wiw-en, vagyis idegenek által is valamennyire hozzáférhető helyen nem ismerősöm. Tehát a freemail-es fiókomból szedi a neveket... Félelmetes. De most már mindegy, felesleges abbahagyni, belekerültem a Nagy Testvér látómezejébe.
A következő lépésben pedig megkérdezi, hogy átkutathatja-e az e-mail-fiókomat. Amikor az első lépésben már megtette. Félelmetes. És akkor utána megint ajánl scrap-es ismerőst, akivel tuti nem jártam egy suliba sehol sem, pedig eddig csak a sulikat adtam meg...
Aztán ajánlja Anitát, aki wiw-en ismerősöm, de freemail-en nem leveleztünk, és mikor bejelölném, azt írja, hogy őt már ismerősnek jelöltem. Ma biztosan nem. Ezt írta Tominál is, de ott még azt mondtam, OK, mert egyszer már lehet, hogy elkezdtem itt regisztrálni és akkor ismerősnek jelöltem... Viszont a visszaigazoló freemail azt írja, hogy nemrég regisztráltam, akkor meg hogyan lehet, hogy már két embert régebben bejelöltem?

0 megjegyzés: