2008. szeptember 5., péntek

Kaptam választ a Brothertől. Elnézést kért a hosszú kivizsgálási idő miatt az értékesítési vezető - érdekes, hogy az Office Depot vezetőjét egyből fel tudta hívni, miután írtam neki, nekem meg csak most írt, miután a brother.com-on panaszkodtam... Na, mindegy, legalább válaszolt. Azt válaszolta, hogy náluk három hetet volt a nyomtató. Megnéztem a naptárt, másfél hét telt el, mire az Office Depot-ból odaért hozzájuk a nyomtató, ez is érdekes. Brother papírral jó volt a nyomtató, azt mondta, és azt is, hogy három oldalt nyomtattak, egy feketét és két színest, és nekik nem jelzett tintafogyást a nyomtató. Ők csak Brother papírra vállalnak garanciát, a tinta nem náluk fogyott ki, úgyhogy nem cserélnek, nem fizetnek vissza pénzt. De küldenek 2 csomag Brother fotópapírt, hogy megbizonyosodhassak annak minőségéről, és a jövőben megelégedéssel használjam a nyomtatómat. Hát, ez van. Most már nem tudom kinyomozni, hová párolgott el a tinta.

Öcsi már egy és negyed órája repül hazafelé, már jól az óóóóóceán felett vannak. Rég volt már itthon...

A holnap úgy fog kinézni, hogy indulás hat körül, temető, aztán Hobbyművészben vízjelfilc-csere, Kreatív Hobbyban ékkőkészítő toll és papírhullámosító-vásárlás, aztán reptér, aztán Rayherben Quicky Glue toll és hozzá csillám vásárlás... Karcsúsodik kicsit a kártyám, azt hiszem.
Eredetileg a Bartók Béla úti Hobbyművészbe mentem volna, talán az nagyobb, mint ahol júniusban voltam. Aztán Éva mondta, hogy a Kreatív Hobbyban vett ilyen jó tollat, hát akkor menjek oda inkább, gondoltam. És ha már ott vagyok, akkor meg kellene nézni a Borka-féle papírhullámosítót is... A Rayher meg katasztrófa lesz. Lyukasztót nem veszek, slussz, csak tollat, csillámot, domborítósablont. Meg papírokat, Öcsi albumához.

0 megjegyzés: