Boldog névnapot, Didó!

2008. szeptember 19., péntek

Didó megkapta a lapot :D
Sokat agyaltam, milyen színű legyen. Nézegettem hosszú-hosszú negyedórákon át a Canon lapjait, végül egy rózsaszínesre esett a választásom. Matt fotópapír mindkét oldalára rányomtattam, közben rájöttem, hogy elég lett volna az egyikre, hisz ez így elég vékonyka, mindenképp kell rá ragasztani másik lapot is, a belső díszítés és a szöveg külön lapra kell, hogy kerüljön. Elkezdtem domborítani a papírt, és még mindig nem tudtam, mi lesz belőle. De annak örültem, hogy rábeszélt a Rayher-es hölgy erre a sablonra - eredetileg egy sima indásat választottam, aztán mutatott egy képeslapot a katalógusukban, amit ezzel a sablonnal készítettek, és azt mondtam, legyen ez. Nem bántam meg :) De hogyan tovább? Elő a vlies-ekkel, bevásároltam belőle júniusban, azóta csak egyszer használtam őket. Kiválasztottam a bordót (vagy pirosat?), forgattam jobbra-balra, végül a domborítás kivételével befedtem az egész lapot. Mintavágó ollóval először nem tudtam vágni. De nekem mintás szél kell, és kész - fogtam a vlies mellé egy papírt, így már nem volt gond. Felragasztottam a lapra, majd háromcentis részletekben ragasztótollal körberajzoltam és csillámoztam a szélét. A csillámból persze került abba a ragasztóba is, ami a vlies alatt van. Nem baj, jobban csillog :) Elkezdtem kivágni barkácsfilcből virágszirmokat, de csúnya lett, úgyhogy abbahagytam azzal, hogy másnap művirágvásárlás. Ez sem volt egyszerű, de megtudtam, hogy a kínaiban külön művirág-osztály van :) Végül találtam olcsón elég szépet, barna-sárga virágokkal a csokorban. Bordót szerettem volna, hogy menjen a bordó vlies-hez, de az háromszor olcsó volt, az meg már nem olcsó. Gyártottam a virághoz közepet, miltonkapocsra ragasztottam barna barkácsfilcet, és azt sötétebb barna tintába nyomtam. Nem száradt meg egy nap alatt sem - Didó, az a műanyag lapocska azért van ott, hogy tovább ne tintázza a másik oldalt. A scrap-talis hosszú pecséttel pecsételtem egy barna körívet, abba került egy barna virág, a kör alakú pecséttel pedig három kicsi sárga virágnak csináltam helyet, bordó (piros?) tintával. A jobb oldal még üres volt, oda csak pöttyöket pecsételtem, aztán miután történt egy kis baleset, amire a figyelmet jobban nem hívnám fel, inkább tollal pöttyöztem. Ide is került a piros csillámból. A szöveg alulra került. Itt is üres volt a jobb oldal, ide is pecsételtem barnával és bordóval. Felragasztottam ezeket a lapokat a nagyobbra, aztán elengedett, összenyomtam megint, és ezt eljátszotta egyszer-kétszer az egy nap alatt, míg nálam volt. Először nem mertem nekiállni, hogy a vlies-re csillámmal ráírjam az ünnepelt nevét, aztán rájöttem, hogy a gondolkodással csak az idő megy, úgyhogy elkezdtem, és sikerült :) Majd egy-két mintát is csillámoztam, remélem, nem lett túl sok a csillogásból. Azon is gondolkodtam, hogy barnával tintázzam-e a lap szélét, vagy bordóval, majd arra jutottam, hogy ha már megvettem előző nap a barna tintát, akkor legyen barna. (Hú, de csúnya lett volna bordóval.) Először csak a széleket tintáztam. Aztán egy kicsit a sarkokat is. Aztán a sarkoknál elég nagy felületen lett barna. Végül a domborított mintákat is tintáztam. Így most kicsit olyan, mintha koszos lenne a lap, pedig nem is :)



Köszönöm az érdeklődésedet és a türelmedet, ha eddig eljutottál :)

0 megjegyzés: