próba

2008. június 25., szerda

Akkor nekikezdek :)
Van egy blogom - furcsa érzés... Nem tudom, hogy fog ez menni nekem, hiszen még hozzám igazán közel álló is panaszkodik, hogy túlzottan zárkózott vagyok, nehéz engem megismerni. Ez a blog majd jó iskola lesz. Persze nem kötök mindent a nagyvilág orrára (nagyvilág, hihi), csak kicsit megmutatom magam.
Néhány éve, hogy elkezdtem foglalkozni ilyen-olyan ügyeskedős dolgokkal: dekopázzsal, hímzéssel, gyöngyözéssel. A scrapbook-kal először egy hobbybolt katalógusában találkoztam, megtetszett a technika. Interneten utánanéztem, mi is ez valójában, és elkeveredtem a scrap.hu -ra. Hú, hogy mennyi minden szépet láttam... Először a digitális formájával kezdtem ismerkedni, de valahogy nem akar olyan jóra sikerülni, mint a többieké :( Aztán a hagyományosba is belekóstoltam. De az új nyomtatóm elég hamar megadta magát (egy hónapja van szervízben), így egyelőre türelmetlenül várom, hogy kipróbálhassam magam ezen a területen is. Az előkészületeket megtettem: van már néhány papírom, mintavágó ollóm, szalagom, díszem, és ötletem. Majd meglátjuk, mi sül ki belőle.
A scrap.hu -n láttam először olyan blogokat, ahol a bloggerinák megmutatják, milyen szépségeket tudnak alkotni. Én is ilyesmit szeretnék. Bár a fényképezőgép Öcsivel van Ámerikában, így elég nehéz lesz bemutatni bármit is. De megoldom.

0 megjegyzés: