I don't want to have more brother - elég az Öcsi

2008. június 28., szombat

Majdnem két hónapja vettem egy nyomtatót, két hét használat után öt hétig javították, csütörtökön mehettem érte. Csak tegnap este tudtam összerakni, és kiderült, kifogyott belőle az összes színes tinta. Amikor visszavittem, a hét osztásból a hatoson volt két szín, a harmadik a hetesen, most meg kettő kifogyott, a harmadikból pedig kevés volt. Jó sokat tesztelhették a szervízben... Két hét használat után vehetek bele egy garnitúra patront 9000 jó magyar forintért
Csütörtökön, mikor még nem tudtam, hogy két nap bosszúság vár rám a nyomtató miatt, vettem két mintavágó ollót a Müllerben. A régebbiek 800 Ft-ba meg 3 euróba kerültek, ezek az újak pedig 460 Ft-ba. De minőségben legalább olyan jók, mint az előzőek. És milyen sok Rayher-cucc van még ott! Kis virágok szaténszalagból, fa matricák, sőt, még 10 centi hosszú ásó és kapa is. Scrapbook-papírt nem találtam.

0 megjegyzés: