két esküvő

2008. június 26., csütörtök

Főiskolai barátunk nősül, a banda közös ajándéka mellé készítettem az üdvözlőkártyát az első képen. A madárkás anyagot Németországban vettem, még van belőle két kártyára való :)
A külső és a belső kártya összeragasztásával bajban voltam. Először kinyitottam a külső kártyát, beragasztóztam, rá a belső kártyát. És nem tudtam összecsukni a lapot, összegyűrődött a belső. Gyorsan leszedni!!! A második verzió: a kártya bal oldalát összeragasztani, a belső lapot összecsukni, és így rá a hátsó oldalt. No, így már jobb, de így meg nem lehet teljesen kinyitni...
Sikere volt az üdvözlőkártyának, kaptam egy megrendelést egy újabbra :) Itt már rutinosabb voltam, a pausznak csak az egyik oldalát ragasztottam le, a másikat csak a bordó szalaggal szorítottam le, a ragasztást pedig elrejtettem szivecskék mögé. Nekem ezek a szivecskék a kedvenceim, rákerültek az sk. borítékra is. A szabvány borítékban összegyűrődött volna a masni.



0 megjegyzés: