Adventi kalendárium

2009. december 4., péntek

Tomi húgának egyik munkatársa két rokon kislánynak szép dobozt szeretett volna Mikulásra. Javasoltam, legyen inkább kalendárium, és azt mondta, jó. Közben rájöttem, hogy egy ismerős leányzónak is kellene egy ilyen. Közben beszéltem keresztfiacskámmal, aki megkérdezte, hogy "Keri, csinálsz nekem az idén is olyat, mint két éve? Mert az olyan jó volt!" Kiderült, hogy a tavalyi kalendáriumra gondolt, és ilyen kérésre nem lehet nemet mondani. Így nekiálltam néééééégy gyufaskatulyás kalendáriumnak. Négynek. Így kezdődött:
És ez lett belőle:
Az első hét Mikulásokkal, a hasukban csengővel, és a Mikulásnak a Paperfellow által tervezett postaládájával. Nagyon helyes postaláda, és még mennyi minden van Paperfellow blogján!
A második hét, tavalyi Lidl-s karácsonyi papírcsomagból kivágott figurákkal:
A harmadik hét pecsételt - cerkával színezett téli tájjal, és tündéri hóemberes szalaggal:
A negyedik hét, tavalyi csokisdobozból maradt flízzel, pecsételt - arannyal hődomborított mintával. A másik mintát is pecsételtem, a csomagolópapírt arany színű zseléstollal színeztem, a bordó szalagot tűfilccel, a zöldet ceruzával. A szalagokat átrajzoltam vízjeltollal, szórtam rá domborport, és domborítottam. Ez után látszott csak, hogy a tintába még több, mint 10 perc után is beleragadt a domborpor. Ami nem baj. És ami a képen nem látszik.
Ezen a kalendáriumon a kislány Sarah Kay matricásalbumból van:
Felülről - Cuttlebug Snowflakes embossing folder, Klári ajándéka volt a gömbös girland, köszönöm! Hana masnija, csillámpor, a bordó nemtudompontosanmitalánszegély Évától, köszönet mindenkinek!

Nem igazán tudom, hogyan vannak a kihívások a Cuttlebug Challenges oldalán, talán nem késtem még le a csillogó kihívásukról.
Csillogás a feladat a Stamp Something kihívásában is.

5 megjegyzés:

Baba írta...

Mit csinálsz a sok gyufaszállal?vagy lehet csak dobozt kapni?

Bea írta...

Szia Marcsi!
Nagyon jókat hoztál ki a gyufásdobozokból! Jó sok türelmed van neked is. :)

Névtelen írta...

Hi Marci:)
I love your beautiful cards and projects...
"Thanks" for joing us at the CB Blog

Terrie
http://cuttlebugchallenge.blogspot.com/

Giovana írta...

Wonderful prjects!
Thanks for joining us at Stamp Something Challenge .

God bless
Giovana

Shantaie írta...

Im so happy you took the bling challenge at cuttlebug challenge blog!