Timcsoca kihívására

2009. szeptember 17., csütörtök

Amikor Timcsoca kihívását olvastam, csak karácsonyi lap járt a fejemben. Hogy miért, azt már nem tudom, talán azért, mert akkor vettem karácsonyi pecséteket. (Párom jót nevetett, mikor látta rajta, hogy három éves kortól :) ) Aztán gondolkodtam, hogy valami mást kellene, mert hát a karácsony mégsem fekete. De virágosat? Az mindenképp gyászos... Akkor maradjon a karácsony. Kezdtem a pecsétekkel, de kicsik, úgyhogy csak egy ajándékkísérő lett belőle. Aztán pihentettem kicsit a dolgot, de közeledett a határidő... Eredetileg valami fogdoznivaló, csipkés lapot kerestem, de nem találtam hozzá való fekete-fehér képet, csak ilyet. Ehhez viszont a csipke nem passzol. No, mindegy, lesz másképp. Kinyomtattam fényes fotópapírra, és zöld lett. Ej. Aztán matt fotópapírt tettem a nyomtatóba, és véletlenül a "sima papír"-on maradt a beállítás, így már fekete-fehér lett. A végeredmény:Bal oldalon Lidl-s karton, jobb oldalon Cuttlebug embossing folder (Snowflakes), közöttük vékony szatén szalag, a feliratot hődomborítottam. A kép is és a felirat is fehér kartonon van, 3d-s kétoldalú ragasztóval, és az egészet fekete kartonra ragasztottam.
Aztán hogy ne menjen kárba az első kép sem, elkészült a lap zöld verziója is:Azt meg kell hagyni, hogy nem jó betűtípust választottam, amikor a pecsétet terveztem :( Az é betű hődomborítva összefolyik :(

Ez pedig milyen jó lett volna Timcsoca előző kihívására, ha nem 5-6 éve készült volna...

2 megjegyzés:

Timcso írta...

Mindegyik változat nagyon szép, békés!!

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Névtelen írta...

sokat tanultam