Elmaradások

2011. április 4., hétfő

Rég jártam errefelé, van is tartozásom, nem kevés.

Először is a scrap.hu-nak és a Rayher-nek köszönet a játékért, és a nyereményért. Még az ősszel volt a játék, végre szkreppeltem, és én lettem egy SideKick és két vágósablonkészlet szerencsés tulajdonosa. Egy indás és egy betűs készletet választottam. Úgy szerettem volna megköszönni a nyereményeket, hogy megmutatom, hogy mi készült velük, de sajna még semmi. Vagyis tegnap egy indát felhasználtam egy emlékkönyvbe, de lefényképezni nem tudtam, mert besötétedett. Pár hónap alatt ez elég karcsú :( De semmi kedvem nem volt az utóbbi hónapokban semmihez. Hogy a karácsonyi hajtás a képeslap-fronton ártott-e meg, vagy más, nem tudom... Remélem, azért nem lesz ez mindig így.
És külön köszönet Mesinek, aki sokat segített, hogy a messziből tudjak választani, és hogy meg is kapjam a csomagot.

Közben kaptam egy díjat is. Eddig, ha kaptam is valamit, mindig lusta voltam teljesíteni a hozzá kapcsolódó feladatot, most azért szeretnék jobban viselkedni. De most nincs rá erőm, majd a következő bejegyzésben.

És, amiért végülis bejelentkeztem, az az, hogy "közhírré" tegyem (jár még ide valaki?), hogy Linsey nagyon ötletes bélyegzőt készített, nyerni is lehet nála. Csak követni kell a blogját, és egy megjegyzést hagyni. A saját blogban megemlítés nem kötelező, úgyhogy nem linkelem a blogját, ennyire azért nem rontom az esélyeimet, hihihi :) Akit érdekel, keresse meg :)

1 megjegyzés:

Nóri írta...

vagy más , hm? :)