3in1

2010. március 2., kedd

Öcsi telefonált múlt héten, hogy kellene egy lányos szülinapi képeslap. Simon-nál vintage és virág a kihívás témája, gondoltam, legyen ez. Aztán egy kínaiban megláttam egy virágot, megtetszett... Megvettem. Utána gondolkodtam, hogy a hófehér-pink virágból hogyan lesz vintage lap? Így sikerült:
It wasn't a good decision to choose a pink-snowwhite flower to make a vintage card. A really challenge :) And the result:
A virág fehérségét barna krétával tompítottam, házi mist-et fújtam rá, mint ahogy a liliomra is a sarkokba. (Anjou-liliom, Sopron, közgáz szak...) A gomb közepe épp olyan, mint amilyen virág fehér része lett a krétázás és fújkálás után :)
A lila papíron is barna kréta, hogy valami vintage legyen rajta... A virág alá mintalyukasztóval készült a csipkés papír, ezt is bebarnáztam. A címkét Woodware lyukasztóval lyukasztottam, Ágikának köszönet a kontúrmatricáért :) A papír innen digi freebie. A gyöngyök lidl-s készletből, a szalagok barna organza és halványlila szatén.
Belül pedig ilyen: Kétoldalt Tesco-s hálóval maszkoltam, úgy krétáztam lilával, majd már maszk nélkül barnával. (Ügyes a Tesco. Konfettit gyártatnak maguknak, és amiből kivágják a konfettit, azt is eladják. De amíg van, aki megveszi... Nekem is van két csomag, összesen nyolc szín...) A pecsét Artemio. A középső oldalra a címkét Corel-ben készítettem. Valami 12 soros vers kerül majd bele.
A lap formájának ötlete a Dutch Dare Card Challenges oldaláról, az ABC Challenge-nél pedig a feladat az volt, hogy egy papírt használjunk a laphoz.

3 megjegyzés:

Timcso írta...

Nekem nagyon tetszik Marcsi! A virág csodaszép, mint ahogy a díszítés is!:)...és szépek a színek is!

Köszi, hogy részt veszel a Simon Says kihíváson!

Timcso

Iris írta...

Your card is brilliant, great work.

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge.

Hugs
Iris

EzVicc írta...

Csodaszép, nekem nagyon tetszik! Nagyon ügyes vagy!