Köszönettel

2010. február 6., szombat

Noénak, mert végtelenül kedves volt :)

Sizzix-es késekkel készültek a virágok és a felirat is. Mostanában nálam alapbeállítás a sárga-lila kombináció, a Play Date Cafe-nál múlt héten sárga-lila-piros a kihívás témája, úgyhogy tettem hozzá még egy kis pirosat, így lett ilyen. Viszont jól lekéstem a kihívást, mint ahogyan a Saturday Spotlight-ét is, ahol nagy valamit kellett használni, nálam a masni volt nagy.

A hátoldalon Tattered Angel Glimmer Mist - Red Velvet, Cosmic Shimmer Mist - Purple Violet, Heidi Swapp maszk

Talán látszik a Cuttlebug Swiss Dots embossing folder. A bloom szón is van a Glimmer Mist-ből.

Este pedig kalózos farsang :) Jaj, úgy várom, és nem fogom bírni, mert itt van három óra és én még mindig ébren...

Vajon a horvátoknak csak ilyen szomorkás dalaik vannak? Persze lehet, hogy nem szomorkás, mert a szöveget még nem értem, és akármit is énekelhetnek. De ez sem olyan kicsattanóan jókedvű nóta, és ők sem:
Pedig olyan jók...

Ja, és nyertem!!!!!!!!!!! Izzie és Timcsoca kihívásblogján :D

0 megjegyzés: