Scrap-tábor

2009. július 8., szerda

Az elmúlt hétvége... Hú. Három nap scrap.hu.
Pénteken fél 12-kor vett fel minket Noéval a kisbusz, és indultunk Dunabogdányba. Összejöttünk 19-en függők :) Pénteken délután Fiskars-domborítással kezdtünk, képeslapot készítettünk, nagyon élveztem :) Aztán mivel nem tudtam fényképet vinni ("kedvenc" nyomtatóm zölden nyomtatott), képeslappal is folytattam. Másnap elkezdtem egy oldalt egy heidenheimi tájképpel, de befejezni nem tudtam, mert nem fért bele a bőröndbe minden cuccom, és természetesen pont az kellett volna, ami itthon maradt. Igazából csak az elrendezés született meg a táborban. Vagdalkoztunk Sizzix-szel, és tovább erősödött bennem az elhatározás, hogy nekem kell egy Cuttlebug. Néha visszatart egy fék, hogy lenne más helye is az árának, de hát Öcsi most tudja hazahozni, soha jobb alkalom. És szeretném komolyan is használni... Vasárnap pedig csillámos festékkel fújkáltunk virágot és pillangót. Tetszik ez is :) Közben pedig nézegettem a szebbnél szebb albumokat, és úgy döntöttem, hogy ezentúl én is és sűrűbben. Ha már nyomtatni nem tudok fotókat, kerestem is gyorsan helyet, ahol előhívják, 46 Ft egy darab kép és másnapra kész van.

A fotót először egy kék felhős papírra akartam tenni, de a színei a műhelyes papírhoz jobban mentek. Sajnáltam egy kicsit a szép papírt, de mivel vettem még egyet, nem bántam annyira. A cím lehetett volna nagyobb betűkkel, de nem voltam hajlandó még egyszer kivágni... Próbáltam alá bordó kócot, de a nyugalomhoz nem passzolt az összevisszaság.

Nagyon bejön nekem a Fiskars-os domborítós dolog. Krétáztam a papírt, és kék Shimmer Mist-et fújtam a sarkába. Linsey-féle indát feketével összetintáztam, és így fújtam rá zöld Shimmer Mist-et, mert a fekete alap nélkül nagyon világos volt. (Később rájöttem, hogy van alapból fekete indám is...)

Borkától kaptam bronzos SM-et, cserébe zöld virágot kért. Ami nem volt, ezért gyártottam :) A fehér virágot feketével tintáztam, és befújtam a zöld SM-tel. Annyira megtetszett, hogy raktam ide is. Bordó kócot raktam alá, mert a papíron is van piros minta, és ezeket egy potpurri-fadarabra ragasztottam.

Mintha a szerszámosládából bányásztam volna elő így egy év után, pedig nem.

A maszkolós minta először.

A maszkolós minta másodszor. Kevesebbet kellett volna fújni, takarja a papír piros mintáját :(

Köszönet Rikának a kommentcímkéért!

Nagyon élveztem a tábort is és a a "munkát" is. Tervezem mostanában egy tavaszi album elkészítését, és összeszedem a hasonló képeket a négy és az egy évvel ezelőtti HDH-i utamról. Így kezdetnek. De hol van az ulmi belépő? Hm.

A táborhoz még hozzátartozik, hogy egy délután, egy este és egy reggel nem volt jó a scrap.hu. Megijedtem, hogy talán a szerverrel van gond, és ha igen, akkor egy hétig még nem lesz scrap.hu, mert Erikáék csak 15-én mennek haza. Délután kicsit aggódva ültem le a gép elé, hogy vajon van-e scrap.hu, és ez várt az oldalon:

Érdekes :)

Köszönet Sipikének, Vekának és Oros Eszternek az ajándékokért!

Mint látszik mostanában, teljesen beleszerelmesedtem a papírdomborításba. Cuttlebug-gal egyszerűbb lenne, és mivel most Öcsi haza tudja hozni, ott tartok, hogy lesz egy nekem is. De még jobb lenne Melissától megkapni. Nagyon-nagyon szeretném.

További candy-k:
Angie
Vikki
Crafts-International
Screppa
Ribenaruby
Buttonsforbrains

1 megjegyzés:

Vera írta...

De jó beszámoló! :D Nézz be hozzám, egy limonádéra!