Szülinapra

2009. január 31., szombat

A papír és olló nélküli, pihenésre szánt hét eredménye egy képeslap barátnőm hármasikreinek negyedik születésnapjára:
A gyerekek Rachelle Anne Miller munkája, színeztem, majd körbetintáztam.

Ádám, Laura és Gábor nevének kezdőbetűjét kartonból vágtam ki és csillámos ragasztóval kentem át. A papír története: most vezetjük be az 5s-t az irodában is, ennek keretében nagy takarítási akció kezdődött. Találtak a fiúk egy 10x10 centiméteres műanyag izétartót, ilyet: Semmire sem használták már évek óta, ki kellett volna dobni. De a főnököm tud a képeslapkészítő mániámról (szokta kérdezni is, hogy mennyi idő alatt lehet kigyógyulni), és én kaptam meg :) A négy gyertyát vastag kétoldalú ragasztóval ragasztottam fel.
A papírok freebie készletekből vannak, már nagyon régen nyomtattam, nem tudom, melyikből.
Akitől a perforált lemezt kaptam múlt héten, kért, hogy mutassam majd meg, mire használom a lemezt. Megmutattam neki. Mondta, hogy van neki ilyen nagy lyukú lemeze is, ahol háromszögben vannak a lyukak, majd ad abból is. Elmondtam neki, hogy mit váltottam ki ezzel a lemezzel. Azt mondta, hogy elég könnyen lehet építeni a Sizzix vagy a Cuttlebug elvén működő gépet. Hát igen, végülis van elég közeli gépész ismerősöm, nem tart semeddig sem megrajzolni egy ilyet, és töredékéből megvan a bolti árnak. Csak a késeket, a sablonokat és az alátéteket kell majd megvenni.
Ez után beírtam a gugliba, hogy "perforált lemez", és találtam ilyeneket: perforált
lemez
Ha pedig esetleg lesz saját gépem, lehetne bele saját sablont készíteni ilyenből
Következő feladat: a kapcsolatokat mozgósítani az egyik szállítónk felé, és kérni 1-2 tenyérnyi darabot a raktáron lévő perforált lemezeikből :)

0 megjegyzés: